Αυτό είναι το blog που δημιουργήθηκε από το συντονισμό της κατάληψης των τμημάτων της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Στόχος του είναι ο συντονισμός των δράσεών μας καθώς και η καθημερινή ενημέρωση για τις τρέχουσες εξελίξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσθέστε σχόλιο